tisdag 23 juli 2013

SOM NYTT!





God morgon alla fina!!
Ville dela med mig av ett projekt som jag gjorde här hemma förra veckan, så nöjd och vilket ljus det blev i rummet. Nyfikna på hur det såg ut innan?
Nej nu måste jag dela med mig av min julklapp som verkligen
 blev toppen och så värd att vänta på:
Vilken kväll vi hade i går, Robbie Williams är en fantastisk entertainer!
Vi började med en mumsig middag i solen på HEREFORD i Köpenhamn, sedan promenerade vi mot parken, det blev både kaffe och öl paus.
 Väl framme, dansade vi och njöt till förbandet och dansade i solens sken.
Klockan 21.30, kom Robbie ner i en linbana, sen dansade vi och njöt i hela 2 timmar innan det var dags att gå långa vägen tillbaka till bilen!!
En fantastisk sommar kväll helt enkelt!
Njuter fortfarande av sången Angel med hela stadion som kör!!
Nu är det faktiskt dags för lite jobb, men i morgon är det semester igen!!
Solig kram
Anna
 
 


Inga kommentarer: