måndag 1 juli 2013

TILLTRÄDE I DAG!

 
Idag är det en stor dag för Anna Inreder!
Jag får tillträde till min fina lokal Lorensdal.
Jag har längtat så efter att få ngt eget där jag kan få full fokus, lite arbetskamrater och massa nya härliga idéer och samarbeten i framtiden.
I morgon skall jag dit och mäta, få nycklar och kolla av!
I går kväll när jag satt här hemma med tända ljus o huvudvärk, surfade
 jag runt efter lite inspiration till mitt kontor.
Bläddra ni också!
Jag har också råa putsade väggar o betong golv,
 bjälkar i taket och ett underbart ljus. Precis som på bilden!
Vad tror ni om denna stilen?
Kommer bli en härlig mix av:
Nej, nu dags för massa tråkigt pappers arbete,
 sen väntar en god kopp i solen!
Ha en underbar start på juli månad!
Stor kram Anna


1 kommentar:

room by sofie sa...

Åh så skoj! Kommer bli toppen. Grattis och lycka till Anna.

Trevlig sommar!
Kram Sofie