torsdag 26 september 2013

Nu kör vi så det ryker.....



...Vara( KREATIV) here we come!
Äntligen fredag och en hel helg av underbara möten och nya ställen!
Underbara Cecilia min goa och gamla vän skall vara med som stöd och ett par extra händer om så behövs. Vi har längtat efter denna helg där vi skall blanda nytta med nöje.
Insåg att jag aldrig har visat er min fina logga på bilen. Är så nöjd och Svensk trycktjänst har verkligen gjort ett toppen jobb, ville ha det enkelt och stilfullt och visst blev det bra!
Vad tycks??
Så ser ni mig susa runt i er närhet så tuta eller vinka glatt så lovar jag att vinka tillbaka!!
Nu kan man inte gömma sig mera!?
Dags att vända bilen mot Höllviken för att hämta upp Cia, sen vänta livliga diskussioner, massa glad skratt, härlig musik och goda grejer hela vägen till Vara!!
Ni hänger väl med??
Fånga dagen och njut av fredagen!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: