fredag 20 september 2013

TA VARA PÅ HÖSTEN!!



















God morgon denna ljuvliga höstdag!
 Har just hoppat i gummistövlarna och gosat in mig i en härlig varm tröja...nu skall jag ut och leta efter höstensskatter.
Skall binda lite fina höstkransar, känner att jag vill pyssla och samtidigt njuta av naturen och denna ljuvliga fredag!
Med mig på turen har självklart Chippen, vi njuter av ensamtid....Mats är iväg på jobb, Ludvig har studiedag o spelar golf med farmor o farfar och Julia har klasstid med sin nya klass på Tivoli. Kvar blev det bara jag och min lurviga vän!
Passar på att mysa lite extra i dag på min lediga dag, då jag skall jobba både lördag och söndag på Slättarpsgård...skall bli så himla kul.
 Hoppas vi ses!
Visst är det härligt känsla när det är fredag, i kväll blir det hemmalagad pizza och gott rödvin. Rekommenderar verkligen detta pizza kit, så knapriga och så kan alla gör sin egna. Glöm inte såserna de gör verkligen det lilla extra!
Njut av er dag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: