fredag 18 oktober 2013

TGIF!

 






















God morgon alla! 
Kan inte fatta att det är fredag igen, tiden springer verkligen förbi.
När ni läser detta sitter jag med lilla mamma i bilen på väg till moster i Småland. Vi skall bo där i natt, så att jag har det lite närmare till min kurs i morgon. Har förstått att vissa av er kommer, så kul! Glöm inte att komma fram och presentera er!
Ville dela med mig av lite höstmys inför helgen, titta så fint det kan bli med lite löv, pumpor o ljus! Hann även med att piffa lite på Lorensdal och mitt kontor igår. Många människor och kanske potentiella kunder kommer att  passera där i helgen på Goda livet på landet mässan.
Fast att jag inte skall vara där har jag gjort det extra mysig och tryckt upp en flyer som pressenterer vad jag gör o kan erbjuda.
Söta Petra från Majas Cottage kommer tända ljus och göra det så där extra höstmysigt. Om ni skall dit så får ni inte missa hennes underbara inredningsbutik, ta en extra titt på lycktorna som är farmtagna tillsammans med Barncancerfonden. När ni har varit där passerade ni mitt kontor på vägen(nummer 7) ut, ta då en extra titt.
Ta gärna med dig en flyer!
Ha en underbar dag och som sagt missa inte mässan i helgen!
Må gott!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: