söndag 10 november 2013

Att finna inspiration?

God eftermiddag!
Här har man just stigit upp efter att ha legat och degat i sängen, tittat på reprisen på Så mycket bättre.....gud vilket program!!
I dag är det bara att inse att jag inte kommer finna varken idéer, lust eller inspiration till nästa veckas inspirations föreläsning och workshop.
Får flytta fram detta projekt till i morgon och verkligen unna mig en degardag med tacos, mys i soffan och solsidan i kväll! Har lovat mig själv att palla mig upp och gå på ett aerobicpass klockan 4, måste vara bra att svettas ut allt från i gårkväll. Vilket underbart party det blev och jag dansade i ett sträck fån musiken satte igång till taxin kom, blev kallad för kvällens Dancing Queen!! Ja ,jag älskar att dansa!!
Mer om härliga dukningar, pyssel och fix inför höstens alla fester och den kommande julen i morgon!!
Njut av dagen!
Stor kram Anna
Ljuvliga bilder på en värmande höst dukning från Livet hemma.

Inga kommentarer: