lördag 9 november 2013

DATE MED EN INREDARE!

God morgon alla nya o gamla läsare!
Gud vad det har regnat hos oss här nere i Skåne i natt. Lite mysigt men ljudet har gjort att jag inte kunde sova så jag steg upp o skrev till er istället.
Idag skall jag hålla en liten minikurs för ett privat sällskap på 10 personer. Vi träffas på Slättarpsgård utanför Skegrie.
  • Först fika, diskussioner om inredning etc.
  • Sen följer en lite mini kurs om färger och hur vi skapar balans och hur vi på ett enkelt sätt kan förändra efter säsong.
  • Sen har alla deltagarna med sig ett problem/fråga om sitt eget, detta skall jag försöka svara på, blir nog inga problem!
  • Efter massa babbel skall vi in och titta i butiken, bygga lösningar och miljöer med hjälp av all underbar inredning som finns där...julen börjar också växa fram!
Visst låter det som ett roligt upplägg och en mysig sak att göra med sitt tjejgäng??
Hör av er så diskuterar vi allt lite närmare,ni bestämmer tiden, jag kommer med inspirationen!
Två inspirerande föreläsningar kvar som ni också kan anmäla er till!
Ha en underbar lördag, i kväll skall maken o jag äga dansgolvet på kvällens 40års fest! Klackarna i taket!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: