måndag 18 november 2013

UNIKA BUTIIKSKONCEPT!



Hej alla fina!
Blir helt varm i hjärtat när jag ser dessa bilder från Livet hemma/IKEA, man kan inte annat säga än att de har skapat ett helt underbart unikt butikskoncept utifrån återanvändning, ny inredning från deras egna sortiment o loppis plus antika fynd!
Tänk om fler butiker hade vågat anamma detta, att gå lite utanför boxen och bli egna o unika istället. Alldeles för många butiker är ointressanta, tråkiga och ser likadana ut?
Varför vågar vi inte sticka ut och vara unika??
Min vecka kommer bara rulla fram i en jäkla fart, full vecka med massa nya projekt, möten och möjligheter.....och jag älskar det!
Veckan börjar med min sist inspirationsföreläsning för detta året, ett samarabete med Living and Room och söta Rosa som jobbar som konsulent där. Det blir ett härligt gäng som både skall inspireras och mysa med oss med glögg och en bit av min alldeles nybakade saffranskaka, recept finner ni här!
Vi kommer att ge inspiration inom en mer traditionell jul, utlottningar och andra roliga överraskningar!
Nej nu måste jag packa allt och gå över min kom ihåg lapp!
Ses vi?
Kram Anna
 

Inga kommentarer: