fredag 6 december 2013

ALLTID KUL...

...att få inspirera i ett inrednings magasin!
I nästa nummer(tror jag det var) kommer jag vara med på en lite spalt om badrumsinspiration, där jag ger mina bästa tips och svar på frågorna nedan.
  • Vad är viktigt att tänka på när man inreder ett badrum?
  • Vad är dina ”måste ha” grejer i badrummet?
  •   Hur förnyar man enkelt sitt badrum?
  • Vad är trendigt att ha i badrummet just nu?
  • Tips på smart förvaring?
Alltid kul att synas i tidningar, ni har väl inte missat denna artikel?
Om allt går som planerat kommer två fotografer att besöka vårt lilla torp under nästa år, lovar att ni skall få veta allt!
Hoppas att RUM HEMMA skickar både tidning o länk så att jag kan visa er...annars kan ni alltid köpa den?
Sätta er lite mysigt och njuta av en underbar tidning tillsammans med en god o varm glögg! Ta det försiktigt där ute, inte klokt vad det blåser och nu haglar det??
Nej, nu skall jag skapa lite extra fredags mys här hemma...älskar denna dag!
Njut av dagen!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: