onsdag 4 december 2013

ATT GE TILLBAKA!

God förmiddag, vilken start på dagen!
Var inbjuden till Lorensdal på Julefrukost tillsammans med ägare och alla som hyr lokaler här, vi är verkligen ett härligt och kreativt gäng!
Nu sitter jag här på kontoret med tända ljus och go musik på radion, dags att bena av en lång todo-lista!
Håll utkik, i morgon visar jag bilder från mitt fina kontor, hoppas vi ses då!
Sedan jag startade mitt företag har min huvesyssla varit att inspirera o dela med mig av min kunskap. Blev så glad när jag öppnade mejlen för ett tag sedan och så dessa underbara rader från en kund:
"Du är fantastisk på att inspirera och har en otrolig förmåga att plocka fram det där extra. Det syns att du brinner för det du gör! Jag är så glad att jag har träffat dig, först på Vedum och senare följt dig genom din blogg, tack Anna!"
Stor varm kram tillbaka till dig och alla andra som ger tillbaka!
Nej nu dags för listan??
Njut av dagen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: