onsdag 11 december 2013

FÖRSTA LÄGENHET!


God morgon alla!
Har just skickat iväg en moodboard till min yngsta kund hittills.
Känslan skall vara Vintage bohemian chic ,dessa bilder från Livet hemma och massa andra inspirerande bilder hoppas jag skall kunna inspirera kunden till att skapa den där första lägenheten som hon alltid har önskat! Färgerna som vi har valt är puderrosa, vitt och koppar, en helt ljuvlig blandning. Allt detta skall sedan blandas upp av vintage möbler,  olika speglar och massa smycken o mode inspiration, som är hennes stora passion.
Gud vad jag längtar till när jag skall få sätta tänderna i "vår lägenhet" i Malmö, som vi skall köpa om ca 3 år och kanske strax efter det Julias studentrum/lägenhet. Jag älskar detta att få tänka lite utanför lådan och skapa nya praktiska lösningar...en kreativ compact living!
Är du också i behov av smart lösningar kolla då denna sidan!
Nej nu frukost, sen är det dags för en ny kund i Limhamn. Idag är det belysning o möblering som står på schemat.
Vill du också ha hjälp?
Eller ge bort en timme eller två i julklapp?
Hör då av dig, jag har jätte fina presentkort som du kan ge!
Ni når mig alltid på: anna@annainreder.se!
Hoppas vi hörs nu innan jul eller under 2014!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: