torsdag 23 januari 2014

BLOGGTRÄFF BLEV MYS DAG!

God morgon all fina!
I dag skulle dagen egentligen börjat med en härlig bloggträff/ frukost med Sofie, Daniella, Susann o Jannice, men pga. sjukdom fick vi ställa in...så trist alltid kul att inspireras och skratta med varandra.
Istället bestämde jag och Jannice att vi skulle utnyttja min födelsedagspresent från familjen Wistrand ett par bad  på Trivas på Råå, hoppas även att jag skall få lite vaxning på haka o läpp...tecken på att man börjar bli gammal?? FNISS!
På fredag har jag ett spännande möte om en eventuellt kommande inredningskurs i vår, vet att ni har frågat om ett schema och jag lovar att jag skall lägga ut det så fort det är klart! Nej nu dags för lite frukost, efter lite morgonjobb vid datorn vänder jag bilen mot Helsingborg. Ni vet var jag finns om ni vill hänga med!!
Ha en underbar dag!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: