söndag 5 januari 2014

LAZY TRETTONDAG!








 
Hej denna lazy dag!
Först och främst vill jag passa på att gratulera mina föräldrar på deras 48-åriga bröllopsdag, hoppas ni får en underbar dag med härliga vänner god mat o dryck.
Här hemma händer det inte mycket, vi drar runt i våra pyjamasar och njuter av ledighet och värmande brasa. Lovade visa min fina dukning, så vackert det blev med de vita anemonerna, Eller?
Middagen blev ur god och vinet lika så innan kortspelet satte igång blev det frusen cheesecake med kaffe o avec....vi fick en fantastik kväll och jag vann denna omgången, skål för mig!
Nej, nu tillbaka till soffan i morgon blir det att börja jobba igen.
Skall lära mig Rice hela kollektion o även allt om de här underbara lycktorna inför kommande samarbeten.....häng med om ni vill veta mera! 
Januari kommer att bli både en spännande och väldigt händelserik månad!
Dags för kaffe o slapp i soffan!
Ses i morgon!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: