söndag 26 januari 2014

LJUVLIGA NYHETER!!


 
God morgon eller kanske god förmiddag!
Här är det en mys och seg söndag, känner mig lite trött efter en mycket trevlig men sen kortkväll i går. Men vad gör det när det är söndag!!
Som jag har sagt innan planerar jag lite inför kommande fotografering o projekt här hemma. Har surfat runt på lite olika sidor och det finns mycket nytt o snyggt att klicka hem. Lite sugen på snäckbollar o en fin kalligrafi pensel. Hade gjort det där lilla extra till mina stilleben/grupperingar här hemma. Vad tror ni?
Passa även på att fynda hos Holmbytorp som ger dig ytterligare 10 % på Mellandags rean! Ta en kopp, lita dig tillbaka och surfa runt lite, finns massa fint att unna sig!
Nu blev jag shopping sugen, ha det toppen o njut av söndagen.
Stor kram Anna


Inga kommentarer: