måndag 20 januari 2014

Nyheter från Formex....och galet kul!


God morgon alla!
Ledsen att ni inte har fått ngt inlägg på flera dagar, jag har
helt enkelt inte orkat, har haft fullt upp med Rice och allt
annat roligt runt omkring. Det tar verkligen på krafterna
att ställa ut på Formex, men så kul vi har haft det!
Ni som följer mig på Instagram har redan sett dessa härliga
nyheter från Oscar & Clothilde, Odd Molly och
Carolina Gynning...men ville även dela med mig till er!
Inga av ovanstående märken har ställt ut innan, så ni förstår
att detta drog folk. Mest imponerad blev jag av
OC fantastiska detaljrika monter och deras underbara mix.
Varje blomsterbukett är gjord med kärlek och vilka buketter
...man blir helt salig.
Odd Molly har av överblivet garn och tyg från sina koftor,
 tunikor och tröjor skapat en helt fantastisk kollektion av
 kuddar o filtar....vem vill inte ha en Lovely nit kudde
eller filt i soffan?
Även Carolina visade sina nyheter i form av sjalar, brickor
och smycken...hint till maken,
en lite fjäril hade inte suttit fel på armen!!
Att få åka dit som utställare/säljstöd/monter kreatör var en
helt ny erfarenhet för mig och nu ser jag Formex på ett
helt annat sätt.
Mycket mer positivt än att bara åka dit en dag på pressfrukosten.
Det är också mysigt, men att få tid på sig att knyta kontakter
och tala lite mer ingående med personer som Ernst, Jan Rundgren,
Stefan Nilsson, Pernilla Wahlgren och mång många fler, har
både varit spännande o så lärorikt.
Som ni vet sedan innan åkte jag till Formex med Rice, vilken
underbart rolig, händelserik och även ansträngande
vecka....hoppas vi ses igen i augusti alla härliga kollegor o nya/ gamla kunder!
En av Rice storsäljare o nyhet denna vecka/vår är dessa karameller,
fina som de är men också i mix med alla ljuvliga
muggar i vårens mönster.
Tack hela Rice och framför allt min underbara väninna
Kristina....du är ett underbart energi piller som jag kommer
leva på länge!
Nu dags att svar på mejl och ta tag i en ny vecka med Anna Inreder!
Tack för att ni finns!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: