torsdag 27 februari 2014

FROSSA I VITT!




Finns det något vackrare än vita blommor?
Här  hemma myser vi av vita blommor o tända ljus, för mig blir hemmet aldrig så vackert o mysigt som när jag har krispigt gröna o massa vita blommor runt omkring i vårt hus.
Får alltid höra att det är begravnings blommor men för mig är vita blommor det bästa man kan få eller köpa. Mina favoriter är just tulpaner men även vit hortensia som på bilden och en vacker vit anemon är aldrig fel!!
Även ute i trädgården gillar jag vita blommor, det verkligen suger i mig när jag såg att Blomsterkompaniet hade fått in vita bellis/tusensköna, tänkte att jag skulle kolla på Stora Villa mässan/Vår trädgård den 6-9 mars om de har några erbjudanden eller heta tips om vad som gäller denna vår. Annars gör jag som alltid till våren, nyfiken kolla här o få lite extra vårkänslor!
Nej, nu måste jag hoppa in i duschen dags för möte med två kunder på Slättarpsgård. Att hyra in mig för en "Date med din inredare på Slättarpsgård" är en ny tjänst jag erbjuder from i år. Lovar att berätta mer om det senare i veckan!
Njut av dagen, kan ni fatta att det är fredag i morgon igen??
Stor kram Anna


Inga kommentarer: