söndag 16 februari 2014

LÄNGTAN O PLANERING!


Vilken mysig dag vi har haft, vi har planerat årets resor!
Först ut är Mats, Ludvig o min pappa som skall åka till London på fredag och se en match med Manchester United. Julia åker redan i morgon med 2 kompisar och skall göra Stockholm i 3 dagar och jag skall vara hemma och njuta av egentid o ensamtid med Chippen, men i mars är det både min o Julias tur att åka iväg till Paris för inspiration och möte med rektorn på Julias eventuella universitet efter studenten...min tjej vet vad hon vill och jag säger inte nej till några härliga dagar i Paris!!
Vi har även planerat en lång bilresa genom Europa till sommaren.
Vi tänkte vara borta i 2 veckor och göra och se så mycket som möjligt på den tiden, slut målet är någonstans i Frankrike.
Någon som har några tips om vad man inte kan missa?
Känns som om 2014 kommer bli ett inspirerande år med massor av inspiration från underbara resor. En och annan gång till London med vänner och mitt härliga blogg gäng skall också hinnas med...I LOVE TO TRAVEL!!
Inspirationen som jag får på nya och gamla resmål använder jag sedan som tips o inspiration när jag inreder till kunder, föreläser och inspirerar, under veckan skall jag berätta lite mer om mina kommande kurser nu under våren!
Ha en fortsatt härlig söndag, nu vankas middag!
Kram Anna

Inga kommentarer: