tisdag 25 mars 2014

BALANS I INREDNINGEN.

 
God morgon denna soliga tisdag!
Kul att ni gillade mitt inlägg om Paris, snart dags för dagen första möte med Kristina o Slättarpsgård ang. vår nya satsning "BÄSTA AV TVÅ VÄRLDAR".
Ett unikt sätt att få det där lilla extra för sig själv eller tillsammans med sina vänner. Vem vill inte ha lite lyx i vardagen?
April-Maj har verkligen blivit en kursmånader för mig, så himla kul att det är så många som vill komma o lyssna o ta del av den inspirationen som jag skall ge lite över allt under denna våren.
En ny funnen vän o samarbetspartner har jag fått i söta Maria som driver Boningshuset, vi har massa spännande på gång denna vår/sommar, så håll utkik!
Redan den 10 april kör vi första eventet tillsammans "SKAPA BALANS MED FÄRG O FORM", där kommer jag svar på frågor som:
  • Vad gör att det blir balans?
  • Måste jag ha färg för att få balans?
  • Hur kan jag blanda färger men ändå få balans?
  • Vilka enkla knep finns det för att skapa ro o balans i en inredning?
  • Varför är växter viktiga?
  • Kan man bland stilar, möbler o inredning hur som helst?
Låter detta något för er o blir ni lite nyfikna så anmäl er till Maria.
Hoppas vi ses på någon föreläsning under våren!
Kanske redan på torsdag på ett fullsatt event arragerat av Ekeby möbel affär där jag skall inspirera i Vintage??
Njut av solens strålar!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: