fredag 7 mars 2014

BONINGSHUSET !!!




Äntligen fredag!
Den vill jag gärna fira tillsammans med er genom att presentera denna godbit, BONINGSHUSET mitt ute på slätten.
Söta Maria ringde upp mig för ett tag sedan och undrade om jag vill hjälpa henna med att lyfta hennes underbara butik o kreativa plats och det är jag  verkligen glad att jag sa ja till nu.
Vilket ställe, kändes som om jag kom hem!
Mellan Svalöv o Eslöv ligger Boningshuset, ett helt underbart hus som gjorde att man kände sig välkommen redan ute vid vägen. Namnet Boningshuset kommer av att familjen bodde där ut på gården innan deras barn blev stora och äger fortfaranade gården o brukar marken. Maria är i butiken + Café o Pelle tar hand om jordbruket.
Vi kommer hitta på massa spännande och inspirerande events tillsammans under året. Först ut är min föreläsning den 10 april "Balans i inredningen med färg o form" efter detta kommer det även bli trädgårds event, blogg event, tävling o massa annat kul, håll utkik både på min blogg men gå gärna också in o anmäl dig till deras nyhetsbrev, då missar du inget! :)
Är ni ute och kör i helgen, ta en sväng inom jag lovar ni kommer inte bli besvikna!
Butiken är fylld av nyheter och massa härlig vår inspiration.
Ha en fortsatt underbar fredag o helg!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: