fredag 21 mars 2014

PARIS...







... BÄSTA AV TVÅ VÄRLDAR:
God morgon fredag säger jag o Julia från ett soligt Paris!
Gud vad vi har det bra, ibland får man knipa sig för att märka att allt är verkligt, detta skall vi verkligen göra om!! Att bra gå runt Julia o jag ingen stress, inget snack om fotboll eller att det är tråkigt att gå i affärer...bara njuta, pilla/känna, fundera och shoppa loss! I dag är det MERCI som ligger högst upp på listan. En dröm med de bästa av två världar: inredning o mode, skall bli så spännande att se om det verkligen är så underbart som alla säger. Tack Susann för att du påminde mig om denna juvel!
Nej, nu lite gott kaffe o frukost sedan skall vi ut o gör Paris mina vänner.
Vill ni hänga med vet ni var jag finns, ALIVE AND KICKING!
Njut av den kommande helgen!
Stor kram Anna o Julia
 

Inga kommentarer: