onsdag 23 april 2014

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG....

...för i dag är det mitt hjärtas födelsedag!
Tänka att det var denna coola cowboysaren jag föll för, för mer än 20 år sedan!! En cool kille som hade hela livet framför sig, vad han då inte visste var att han skulle träffa mig, bli pappa till 2 barn innan sin 30 års dag och ha villa, vovve och Honda i Vellinge!! Åren har gått o det har ju gått bra o smidigt...kärleken spirar som aldrig förr.
I morse firades han på sin 43 års dag av två tonåringar o Chippen o lilla Anna( Jag alltså)
Han hade önskat sig 3 saker:
  • Ny grill, och det fick han, en Weber i årets nya färg
  • Vimpel till flaggstången från barnen o Chippen.
  • En shopping dag med mig, för att förnya vår o sommar garderoben, det fick han också....bortskämd???
Vi gör som han säger men i kväll blir det han själv som bjuder då blir det middag med vår lilla familj på ATMOSFÄR i Malmö, vår nya favorit restaurang. Nej nu dags för jobb och fix inför en full vecka!!
Kika in lite senare då blir det äntligen... inredning o inspiration!
Ha det toppen till dess!
Kram Anna

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Grattis till din man!
Ha en riktigt mysig dag tillsammans!
Kram Anna