lördag 5 april 2014

MÅNADENS DIY!




 
God morgon lördag!
Idag kommer jag att vara i mitt esse, det är dags för ON THE FLEA- MEGA LOPPIS med granntöserna, Jennie o Christel.
Häng med mig på Instagram om ni är nyfikna, på vad vi köpet o vad som finns, ni har ju även möjlighet att gå dit på söndag!
Kanske hittar man en stol så att man kan gör dagens DIY, gunga eller hylla av en gammal pinnastol! Tänk vad lite som behövs för att göra något vackert o samtidigt roligt för hela familjen.Ger en underbar  frihetskänsla att gunga tycker jag! Nu var  det var dags för en trädgårds DIY, eller vad säger ni vill ni ha mer inne istället? 
Nu goood frukost med familjen o sedan skall här letas loppisfynd, plånboken är laddad o det är framför allt trädgårdsfynd, redskap etc.. som jag letar efter!
Ikväll blir det massa gott rödvin o kortspel med härliga vänner...det går i ett.
Kram Anna

Inga kommentarer: