onsdag 9 april 2014

SKAPA BALANS MED FÄRG O FORM!



















God eftermiddag vänner!
Ledsen att det har dröjt med dagens inlägg, men här är verkligen fullt upp på alla plan. Morgonen började med ett härligt pass vattengympa sedan god lunch med bästa väninnan o nu det sista inför morgondagens härliga föreläsning "Skapa balans med färg o form".
Underbara Maria på Boningshuset har bjudit in till en härlig kväll där massa intresserade människor skall få lära sig olika nycklar till ett mer personligt o balanserat hem:
  • Kan man blanda hur som helst?
  • Hur det blir balans si en inredning?
  • Vad är det som skapar personlighet?
  • Hur får jag till ina stilen/grupperingar?
  • Måste man ha färg?
Kommer ni?? Hoppas att några av er som följer mig kommer alltid kul att träffa er, kom gärna fram o hälsa.
Att vara kreativ och skapa inspiration är verkligen det jag älskar mest med mitt jobb men att behöva ta tag i månadernas in/utgifter och bokföra hade jag gärna sluppit. Varför tycker jag att det är så tråkigt??
Laddar nu med lite polkagrisar o en kopp kaffe.
Ha en fortsatt härlig dag o kväll!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: