söndag 27 april 2014

SKÖN SÖNDAG!

God morgon söndag o alla där ute!
Dagen kan inte börja bättre, solen skiner från en klarblå himmel och älvorna dansar på åkrarna utanför mitt fönster. Dags att hoppa i träningskläder och ge mig ut i denna ljuvliga natur, sen när jag kommer hem är förhoppningsvis alla vakna o vi kan äta en god frukost innan vi vänder bilen tillbaka till Skåne!
Nu längtar jag hem till min familj o vår underbara trädgård och allt småpill vi har planerat att hinna med innan Therese Romell o Jenny kommer hit för att fota både inne o ute. I bland är det bra att man får piskan på ryggen för då blir saker o ting klara!!!
Vill ni se denna vackra trädgård o fontänen i verkligheten, kolla då in denna unika resa. Hoppas ni vill hänga med!
Ha en härlig söndag. så ses vi hemma igen!
Stor kram Anna
Bild: Apotekerensträdgård i Simrishamn.

Inga kommentarer: