tisdag 22 april 2014

VILKET STÄLLE!












God middag alla där ute i solen!
Vilket ställe vi besökte i helgen, här hade jag gärna satt mig med ett glas rosé och njutet av ljudet från ån, så underbart och sövande. Vi körde och körde och tänkte många gånger att vi var fel ute men så helt plötsligt kom skylten med Galleri Palla, och det hade inte kunnat vara bättre, helt ljuvligt både platsen och samlings utställningen. Jag blir helt lycklig i själen när jag ser så mycket vackert på en och samma gång...och jag fyllde mig med inspiration!
 Vad gjorde ni under påsken?
Nu dags för mig att sätta mig med min föreläsning som jag skall framföra på lördag i Stora Hammar utanför Jönköping!
Hoppas vi ses!
Ha en toppen dag, i dag blir det långfika i solen, en av fördelarna att jobba hemma. MYS!!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: