torsdag 29 maj 2014

TRÄDGÅRDSPLANERING VID RINGSJÖN!




God morgon denna ljuvligt soliga o "lediga" dag!
Kan man önska sig en bättre morgon. I dag skall jag blanda lediga stunder med familjen med lite jobb. Måste klippa, klistra, skissa färdigt min presentation/moodboard till min kund.
På fredag är det dag att presentera mitt förslag för mina kunder som har en fantastisk villa o sjötomt vid Ringsjön. Vi skall tillsammans skapa ett unikt inglasat uterum med terrass ut mot sjön, vacker brygga för sol o bad o om någon vill lägga till med sin båt. Vi skall även skapa tydlighet i entré, parkeringsplatser, framsida o rabatter på ett enkelt och lättskött sätt. Så glad att jag får vara med o skapa så här unika och vackra platser, ett sådant här jobb kan man leva på länge! Nu dags att plocka in de sista rabarberna för säsongen, dags för en varm o god rabarberpaj!
Hoppas ni också hinner njuta lite!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: