torsdag 31 juli 2014

UTGÅENDE PRODUKT...

...TILL KANONPRIS!
Ibland är det tur att man frågar o är lite jobbig som inredare. I går när vi var med alla andra på Ikea. Vi var där för att vi ville
 köpa Eketorps Schäslong fast i vit, men det vita tyget var ganska tråkigt, ville ha lite mer struktur. Då fick jag reda på att schäslongen var en utgående vara o att de inte har fler klädslar kvar o säljer nu ut schäslongen för 500kr....dagens bästa köp! När jag kom hem gick jag direkt in på BEMZ som har ett hav av underbara tyger o material...började leta efter den snyggaste klädseln!!
IM IN HEAVEAN!!!
Lovar att visa all snygga tygprover jag nu har tagit hem och självklart det slutliga resultatet. Ikea Malmö har nu 5 schäslonger kvar,kolla med ditt närmsta varuhus o gör ditt bästa köp i dag!
Nu behöver inte maken o jag slåss om soffan längre!
Ha en underbar dag, nu PW med bästa vännen o sedan en heldag på Slättarpsgård, hoppas den blir lika inspirerande, galen o hektisk som den var i går...såååå mycket folk!
Njut av solensstrålar!
Kram Anna

Inga kommentarer: