torsdag 7 augusti 2014

SPELA MED STIL!





God morgon från paradiset!
Vilken morgon vi har haft, njut av att vara tillbaka vid havet, suger i mig det sista inför hösten...men visst skall det bli mysigt med höst.
Sist vi var här med Jannice, Jonas o Charlie var på besök, var vi självklart på Vacker Vardag, min favorit! Då hittade jag denna fina ask med spelkort...visst är den snygg, som en lite juvel på vårt soffbord.
Så under höstens alla spelkvällar, kommer vi i alla fall spela med stil! 
Har lockat dit mamma i dag för att visa vad som står på min önskelista! 
Nu frukost i solen sedan bär det av hemåt o mot heldag på Slättarpsgård, men  kommer igen på lördag då det nalkas kräftskiva...mums!
Skall ni har någon kräftskiva?
Ha en toppen dag!
Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å Anna vad du inspirerar mig :)
Vad kan jag få tag i den fina korthållaren??
Tack ännu en gång för den fina vinsten från boningshuset med de läckra ljusstakarna och koko kudden <3
Kram Petra

Anna Inreder sa...

Tack söta du!
Den är köpt på Vacker vardag, vet inte om den även finns på Oscar o Clothilde i Stockholm!
Kul att du är nöjd, välkommen åter!
Kram Anna