fredag 29 augusti 2014

TREVLIG HELG!



God morgon!
Äntligen fredag igen o jag kunde inte hålla mig från att visa lite sneak peak från höstfixet här hemma...kommer bli färdigt under helgen! Vilken dag vi hade på Sofiero i går...nyfikna gå då in här o kolla! Kommer att visa mer från mina favorit inspirationsträdgårdar under helgen.
Kolla in denna goa gubben, som alltid ställer upp!
Att träffa likasinnade vänner en hel dag som både ger o tar i allt som har med inredning, är som balsam för själen. Jag åker alltid hem från våra bloggträffar full av massa härlig inspiration o energi.
Nu snart ännu två härliga dagar som "florist" o bröllops assistent hos Jeanette på Blomsterkompaniet i Vellinge.
Anser att man aldrig kan lära sig för mycket...för mig är blommor ett måste i en bra o balanserad inredning. Skall även få vara med o göra en klänning till "Grön Haute couture" en av många tävlingar på Stora Trädgårdsfesten.
Ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
Njut av fredagen o härlig helg!
Kram Anna
Byrå arvegods, lampa  o lampskärm från OC, mini kärleksört från Blomsterkompaniet, saltlyktor från Slättarpsgård.

Inga kommentarer: