onsdag 6 augusti 2014

VILKA HÄRLIGA DAGAR!







God morgon i stugorna!
Här är man upp med tuppen för att hinna med lite jobb innan alla vaknar, ljuvligt att höra söta små fötter på morgonen. Mamma Sarah får sovmorgon o Auntie Anna tar över! Vilka dagar vi har haft, de kom i måndag o då väntade jag med god grillning och trevligt sällskap Lill Anna, med engelsktalande döttrarna Liv o Stella som är lika gamla som Mille! En mysig o bra start på en härliga familjedagar. Efter lång frukost, jobb o PW för mig bar det av till ännu fler engelsktalande barn, mina gudbarn Elliot o Esmé o ljuvliga lilla Molly 10 veckor gammal. Efter en lite "napp" o lite mer jobb för mig träffade vi min bror med familj på Aldos....vilken cazy night, med ljuvlig mat och galet sällskap. För att inte lägga sig proppmätt tog vi en tur till Skanörs hamn...vilken underbar kväll vi hade! I dag lite mer jobb för mig på förmiddagen sedan vänder vi bilen mot paradiset o MOMMO O MOFA!!
Njut av dagen, vi ses i paradiset!
Kram Anna

Inga kommentarer: