fredag 19 september 2014

BADRUMS STYLING!

 God morgon fredag!
Var tog denna veckan vägen...kom just på att jag har glömt att visa er före o efter bilder från förra veckans badrumstyling. Jag fick då sätta tänderna i ett helkaklat visningsbadrum i vit marmor, som jag tyckte försvann o inte fick den känslan . Marmor är både ett fantastiskt hållbart o dyrbart material som försvinner enligt mig om den inte får den rätta behandlingen/känslan.... vad gillar ni min svart o vita styling med touch av guld?


Att skapa en glamorös o lite bohemisk spakänsla var viktigt för mig! De flesta inredningsdetaljerna hittar ni på Slättarpsgård, hör av er om det är ngt speciellet ni undrar, så lovar jag guida er rätt!

INNAN:
Innan kändes det rätt tomt o opersonligt...att sedan bara ha röda rosor o illröda handukar blev lite väl porrigt för mig, väntade bara att en sexig donna skulle komma i en liten röd negliche o ta ett bad...Fniss!
Tror inte den kunden i förstahand väljer marmor?
Pricken över It hade varit en antik vacker kristall
krona, då hade det enligt mig blivit total balans!
Visst är förvandling o att förnya med vackra detaljer helt underbart, nu dags för nästa skyltning...and I love it!
Njut nu av helgen!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: