tisdag 23 september 2014

BAKLUCKELOPPIS O UTFLYKT!

God morgon tisdag!
Ville påminna om helgens Bakluckeloppis som är inne på torget i Vellinge, självklart skall jag dit o se om jag hittar några fynd!
Ni vet att jag älskar loppis!
Vi var försent ute, annars hade jag o Julia stått där o sålt lite av varje...man har ju lite i gömmorna?
Nästa gång är vi med!
I dag skall jag i väg på en heldagstur med mamma o en hel buss med damer.
För ett tag sedan fick jag denna underbara inbjudan i posten. Kortet kommer från Lisas ( Ingers dotter) företag, Prints with Wings.
Letar ni efter en annorlunda, personlig o kreativ inbjudan, så hittar ni den här!
Vi är all först bjudna på lunch nere i Falsterbo hos härliga Inger, sedan kommer en buss o hämtar oss o tar oss med ut på äventyr. Skall bli så spännande o mysigt att göra något med mamma.
Ni hänger väl med?
Tror att det är något kulturellet, men man vet ju aldrig?
Njut av dagen!
Kram Anna

Inga kommentarer: