lördag 18 oktober 2014

GRÅBLÅ NYANSER!








God morgon lördag!
Så skönt att det inte regnar, hoppas det håller i sig så att jag hinner ta en skön promenad innan jobb! Många av mina följare på Instagram har gillat mina sneakpeak så nu var det dags när allt var klart att visa hur det blev med lite nya textiler o små piff! Ett härligt hopplock av Day HomeTheTravellingband, Olsson o Jensen o Boconcept. Gillade ni det?
Har länge gått o planerat o tänkt hur jag skulle kunna få in lite nytt från Slättarpsgård o nu kom inspirationen...o jag är verkligen supernöjd. Innan var det orange/rostrött men jag kände att jag vill få in lite nytt! De underbara gråblå tistlarna gjorde verkligen sitt...tack Jeanette för hjälpen! Nu dags för kaffe o mys innan jag kickar igång en härlig dag på Slättarp, ni vet var jag finns om ni vill se ännu mer nyheter!
Njut av dagen!
Kram Anna
 

2 kommentarer:

Maria sa...

En härlig harmoni. Kram från Maria

Anna Inreder sa...

Tack söta Maria, jag är mkt nöjd. Kul att du gillade det!
Ha en underbar söndag!
Kram Anna