måndag 3 november 2014

JUL MED MAJAS COTTAGE!

God morgon denna måndag!
Börjar min måndag o vecka med lite mys med tända ljus, tidning o kaffe, kände att jag förtjänade lite extra lugn o ro efter en hel helg av jobb o så har jag en fullspäckad vecka med massa konsultationer, events, middagar, bloggträff o föreläsning, men jag klagar inte!
Ni har väl inte missat att jag även har en inspirerande föreläsning o mys söndag den 16 november mellan 12-16 tillsammans med Petra på Majas Cottage, finns fortfarande några platser kvar, så passa på!
 Tror det kommer bli en underbar eftermiddag med massa mys, julpyssel tips, inspiration o en hel del jul gott! Låter detta intressant anmäler ni er till Majas Cottage direkt.
Nej nu dags för frukost o dusch sedan väntar två konsultationer.
Ha en bra måndag!
Kram Anna

Inga kommentarer: