torsdag 27 november 2014

MIN PYSSEL DAG!


Hej alla!
Gud vad dagen flyger iväg...så glad att jag började den på bästa sättet. I dag är det en riktig fix o julpiffsdag här hemma. Nu har jag inspirerat så mycket runt om i landet o nu är det verkligen dags att piffa till vårt söta torp inför helgens stora party o  1.a advent. Önskar verkligen att jag hade tiden att göra en sådan här helt underbar krans...men jag lovar att visa er allt annat jag skall piffa med i dag senare på bloggen...på listan i dag står:
  • Dörrkrans.
  • Plantera julblommor både inne o ute.
  • Skapa en mysig jul entré.
  • Sätta upp ljusstakar o stjärnor.
  • Kolla om jag behöver komplettera något...inför allt julpiff.
Sen efter att det mesta eller önsketänkande allt är klart skall jag hoppa in i duschen för i kväll är man bjuden på Julgalan på Malmö Arena, med bästa vännen.
Gud vad jag längtar!
Ha en underbar eftermiddag o kväll!
Kram Anna

Inga kommentarer: