fredag 5 december 2014

GRÅBLÅ JUL PÅ VÅRT TORP!




God morgon fredag!!
Börja känna mig mycket bättre, så skönt!
I dags skall jag faktiskt ge mig ut på en lite fredagstur, har lite att fixa inför morgondagens äventyr o sen skall barnen o jag vara hemma, så vi behöver lite till vårt fredagsmys.
Maken skall på julfest!
I ÅR går vår jul  mestadels i gråblått uppblandat med metall, natur o grönt förutom i vårt tv rum som går i Vinrött/Marsala årets färg 2015, som jag just fick veta(lite kul att ligga ett år före). Årets färg annonserades ut till designvälden i går, men mitt vardagsrum får ni se
 i ett annat inlägg lite längre fram.  Hoppas att ni skall finna lite inspiration även i detta inlägg fast att det inte är traditionellt jul i rött o grönt. Kronan/lampan är smyckad av  torkad lummer, stjärnlyktan är från Living and Room, bubbellyktan/vasen är från DBKD o sist mina favoriter Honeycomb.
Ha en härlig fredag o mysig kväll!
Nyfikna var vi åker i morgon med Slättarp, kika då in i morgon!
Ha det bäst!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: