söndag 7 december 2014

SUNDAY FUN IN LONDON!


God morgon alla från ett soligt men kallt London!
Nu är vi här och har 3 härliga dagar att göra precis vad vi vill, den känslan är helt underbar! Det enda jag har bestämt är att vi skall äta middag med min äldsta väninna, även kallad lilla syster o" Lilla Anna" fast att hon är 1,75 o borde kallas store Anna! Kul att känna sig stor till åldern i bland i all fall. På väg till bussen mot Covent Gardens går vi igenom vårt kvarters julmarknad som är helt underbar. CG är ett av mina favorit ställen här i London o jag tror även att tjejerna kommer att älska detta! Nej, nu dags att kika igång denna dag, ni vet var jag finns!
Tror vi skall ta varsin stor latte o en crepe med nutella o banan i creperiet i bottenvåningen av Covent Gardens bland alla ljus o julkulor.
Ha det bäst, för det har vi!
Kram Anna

Inga kommentarer: