torsdag 22 januari 2015

FÖRE O EFTER!

 God morgon!
Nu skall ni får följa med på en förvandling från en obebodd sommar suga sedan många år tillbaka till ett en söt sommardröm på bästa läge i Höllviken.
FÖRE:
 EFTER:


 FÖRE: Där var som ni ser lite att rensa bort!!
 EFTER:

 FÖRE:
 EFTER:

 FÖRE:
EFTER:

 FÖRE:
 EFTER:
 FÖRE:
EFTER:

Tänk så mycket upprensning, städning, lite nya detaljer o flytt av möbler kan göra för en lite sommardröm 100 meter ifrån havet. Gardinerna kommer också att tas ner men de satt som berget, så det krävdes lite manliga muskler tror jag! Vissa väldigt fina saker o möbler fanns i huset o jag har redan flaggat upp för ägaren att jag är spekulant på rotting möblemanget...fint i en hörna i vår trädgård till sommaren!
Ha nu en underbar dag, dags att dricka upp sista koppen.
Sedan väntar en heldag av konsultationer, ni har väl inte missat att jag kör erbjudandet även i januari+ februari...hoppas vi ses!
Ni bestämmer tiden o jag kommer med inspirationen!
Kram Anna

Inga kommentarer: