fredag 23 januari 2015

FÖRNYA I SOVRUMMET!


Äntligen fredag!
I dag unnade jag mig en lång o mysig morgon med Breakfast in bed, så mysigt att vara omringad av ett varmt täcke o en hel hög av nykomna inredningstidningar o kataloger från mässan som jag inte har haft tid att titta i förrän nu! Vårt sovrum har en väldigt mysigt o i en fin bas med stor potential att bli ännu bättre. så nu är det dags för lite förändring... sugen på att förnya vårt sovrum lite, har dock lovat maken att det inte skall bli någon ny färg på väggarna eller något större ingrepp, men med textiler o lite piff kan man gör mycket! Mönstrade lakan från Mille-notti eller kanske sköna linnelakan från Lovely Linnen, en av mina favoriter från mässan detta året! Tänk er en ljuvlig mix av vitt, grått, svart, brunt o kanske tom rosa??

Lovar att visa vilken förändring o vad jag bestämmer mig för att göra o köpa!
Nu dags för en skön o välbehövlig spring/promenad med Chippen, dags att leta vårtecken kolla in här om jag hittade några!
Njut nu av en härlig fredag ni med, så ses vi i morgon om ni vill hänga med till den fina lägenheten i Malmö!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: