lördag 24 januari 2015

GRÖNSKANDE AMPLAR.


God morgon vänner!
Hoppas att ni njuter av helgen o att er lördag har börjat på bästa sätt! Här var det en snabb frukost för nu är jag på väg in till Malmö. I dag skall vi skapa vackert reportage...jag, ThereseJenny i en 5-rummare i hjärtat av Malmö.
I denna lägenheten som vi stylar i dag passar absolut inte ampeln, men Amplar i olika utföranden fanns det gott om på mässan. Inte min stil direkt men jag kan tänka mig att i den rätta bostaden/stilen så skapar de grönskande amplarna en balans o ljuvlig o vacker grönska. Min favorit på mässan var HAVSGLAS UNDERBARA AMPEL. Så enkel o skir och så påminner formen om en av min favorit glasvaser, ollonvasen från Svensk Tenn.  Nej nu dags för sista koppen innan jag drar till Malmö!
Hoppas vi ses på instagram o jag lovar att ni skall få se lite sneakpeak ifrån lägenheten senare här på bloggen också!
I kväll skall vi gå ut o äta med mina förädlar, säger som Jannice (hon har lite tvärt om kan man säga) sa:  Vi lever inte ett familjeliv längre utan som ett nyförälskat par som njuter av varandra o försöker göra det bästa med ett liv med stora barn. Inte helt enkelt om jag skall vara ärlig, saknar mina små pluttar ibland!
Ha det bäst!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: