måndag 5 januari 2015

KÄRLEKSFÖRKLARING.



God morgon alla, I´m back!
Denna tänkvärda tavla med ett vackert quote/ kärleksförklaring fick Mats o jag av mina föräldrar i julklapp för att ha i sovrummet som en förklaring o vägvisning att ingen är perfekt, men om man kämpar genom sprickorna... klarar man allt tillsammans!
Härlig egentid på tu man hand är också viktigt, i går var det bara jag o mitt hjärta...en flaska vin o massa gott!
I dag firar mina föräldrar 49 årig bröllopsdag...så vi har ett o annat at lära oss.
Denna dagen kan man verkligen säga att den går i kärlekens tecken, inte bara för mina föräldrar utan för att jag o Mats äntligen skall få visa vår längtan o kärlek till lilla Celine o busa med allra bästa Charlie...hinner nog med en god middag med deras föräldrar också!
Som jag skall snusa o mysa!
Ha en underbar måndag, hoppas du hänger med i morgon också, för nu kör vi så det ryker!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: