söndag 11 januari 2015

LAZY SUNDAY!




God morgon!
I dag är vi verkligen helt slut, kanske borde man börja varva ner?
Vi behöver verkligen denna lazy sunday efter två helt underbara middagar med goda vänner/ släkt o alldeles för mycket vin! Energin hittar jag i allt grönt som jag har fört in in i hemmet...önskan om vår kanske? Gröna växter är verkligen uppiggande o  rogivande så här års. Grönt är skönt, men vad är det som gör att man mår så mycket bättre av gröna växter? För mig är ett hem dött utan växter eller blommor! Vad säger ni?
I dag skall det planeras o fixa i ordning lite  inför en ny späckad o spännande jobb vecka...gud vad jag längtar! Skall bli härligt med alla möten, inspiration, inredning o glada skratt som en FORMEX vecka ger!
Men i dag skall jag för det mest vila o ha underbar familjemys...hoppas jag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: