fredag 9 januari 2015

MIN BONUS!




God morgon!
Som egenföretagare så får man ju ingen julklapp eller julbonus, den får man fixa själv...o i år slog jag till ordentligt! För ett tag sedan var vi nere o besökte en av mina äldsta vänner Lisa o hennes man Mattias  o deras nyöppnade galleri, Wadström Tönnheim nere i Falsterbo. Jag slog till på en Lotta Döbling målning, porträtt av J.L.
Enligt konstnärinnan kunde hon inte välja vilket av Juliettes ansiktsuttryck hon skulle välja därav blev det ett ansikte som en föränderlig orkidé istället.( kan ni se orkidén?) Utav alla tavlor i utställningen blev denna min favorit direkt. I helgen skall den upp på väggen!
Nu dags för planerings möte för det nya året på Slättarpsgård med massa nya roliga projekt o arbetsuppgifter.
Ha en härlig fredag!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

Cecilia RockBabe Kärvegård sa...

Vilken härlig idé med julbonusen. Älskar tavlan, den är helt grym.

Önskar dig en suverän fredag!

You Rock!!!

Anna Inreder sa...

Tack snälla Cecilia, vad kul att du gillade den!
Ha en härlig fredag du med!
Rock on du med!
Kram
Anna