tisdag 13 januari 2015

MOT STOCKHOLM...

...för mys, shopping, inspiration med bästa Susann.  Först ut är Stora trenddagen o sedan i morgon pressfrukost o under torsdagen o fredagen inspiration o jobbdagar på FORMEX!
Som ni alla vet sedan innan är jag inte en inredare som förljer trenderna slaviskt men att bli inspirerad o finna nya spännande möjligheter o ideer är ju aldrig fel! Vi kan aldrig lära oss förmycket!

  • Är dip and dye fortfarande het?
  • Är det fortfarande mässing o koppar som gäller?
  • Är Shabby chick förbi, med vintage är det fortfarande het?
  • Skall det vara blommigt men inte romantiskt?

Kommer åretsfärg "Marsala" dominera?
Vilken stil o inredning skall man mixa Marsala med o vad kommer vara komplementsfärgen...mustig grön??

Vad innebär NORDIC NEAT? Formex huvudtema...kika in senare i veckan för mer information om hela trendutställningen, så här såg den ut förra året!
Hoppas att kunna delge er alla nyheter, trender o massa bra inspiration! Vill ni hänga med dagligen, så vet ni var jag finns.
Ha en underbar dag o jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig på mitt Stockholms äventyr även detta året, vi ses!
Kram Anna



 

Inga kommentarer: