torsdag 15 januari 2015

TULPAN TIPS...






...med Anna Gouteva!
Vad kan passa bättre denna tulpanensdag, än att ge massa inspirerande bilder på fantastiska tulpantips! Att använda sig av en fakir som gör det möjligt att stabilisera tulpaner o andra vårblommor i en cylindervas eller ett vackert fat. Tur att jag har sparat min farmors antika o fina fakirer, vill ni köpa en fakir så kan man hitta det i välsorterade blomsteraffärer, eller så vet jag att Anna Gouteva har.
Kolla in så vackert det är att rulla tulpanbladen som växtlika sushirullar!
Det behövs inte mycket för att det skall bli vackert, test dig fram, o använd din kreativitet!
Som ni vet är jag fortfarande i Stockholm o i dag börjar också min första dag som säljare o inspiratör för underbara Maileg. Tänk om man hade en lite prinsessa att köpa lite mös, dockor, dockkläder, dockmöbler etc. till... en doppresent till söta Celine blir det nog!
Så är ni här på mässan så kika gärna förbi Mailegs monter C06:20, jag är här i dag o hela dagen i morgon.
Hoppas vi ses!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: