tisdag 6 januari 2015

VITA TULPANER




GOD MORGON!
Här drar vi runt i pyjamasarna o njuter av den absolut sista lediga dagen på länge. Vilken underbar kväll vi hade igår hos Jannice o Jonas i går, lovar att visa lite söta bilder en annan dag. när jag städade ut julen i söndags unnade jag mig lite fina tulpaner som får pryda min fina bricka i matrummet men också även i vardagsrummet. Älskar att ta in extra mycket grönt efter att julen försvinner, ett smidigt  men också ett startskott för den kommande våren som jag verkligen älskar! Visst är kombinationen magisk...murgröna, vita tulpaner o massa ljus! Förra året frossade jag i anemoner...inte illa det i heller!
Nej nu dags att ta kontakt med dottern som gör London med bästa väninna, vill ni hänga med kolla då in på hennes blogg eller instagram! Tänk att min lilla Julia är snart 18, förstår inget hon blir bara äldre o jag yngre??
Ta hand om varandra!
Kram Anna

Inga kommentarer: