onsdag 18 mars 2015

CHESTERFIELD LOVE...



... med en känslan av brittisk smokeroom, golfbana o klubb med touch av elegans o blåvitt orientalisk porslin...vad tror ni om det, i detta magnifika hus?
Sitter här vid datorn o letar inspirations bilder till min moodboard som jag tänkte presentera för min kund i dag. Så mycket snygga inspirations bilder det finns...vad skall man välja , måste kunna leva upp till detta!
Skall man jobba med läder o äldre mörka möbler tycker jag att det är viktigt att få in ljusa material, väggar o textiler o sedan att mixa detta med vackra föremål, antika fynd o blå vitt porslin...som verkligen gör den där sist touchen!
 Har aldrig varit så förtjust i lädersoffor men en riktigt sliten Chesterfield hade jag inte sagt nej till.
Nej, nu måste jag lägg på en rem, snart vattengympa med lunch efter o lite shopping med vattenbrudarna, sedan dags för presentation av min CHESTERFIELD LOVE!!
WISH ME LUCK!
Kram Anna
Flesta bilderna kommer från Pinterest, förutom bild två.

Inga kommentarer: