måndag 20 april 2015

LJVLIGA STUNDER O GALET MYCKET VIN...



...SÅ KAN JAG BESKRIVA MIN HELG!

Stolt visar jag upp vår present/väska med den sötaste kanin från Maileg med passande tyllkjol, dun boa, diadem o sötaste nattlinne...det kommer mer under åren Celine, jag lovar! 
Klockan två i Raus kyrka var det dags för underbara Celines dop, solen strålade från en klar blå himmel o allt gick som planerat. Efter den fina dopet serverades en drömlik rosa kakbuffé o självklart skålade vi i rosa bubbel o hälsade lilla Celine välkommen.
Tiden går snabbt när man har roligt. Direkt efter dopet gick de flesta hem till Jannice o Jonas där det då vankades 40 års fest, tyvärr han jag bara överlämna den finaste present o skåla lite snabbt innan  det var dags för Julia o mig att åka till Falsterbo för mer festligheter. Så tråkigt...men tyvärr kunde jag inte dela på mig! Mats stannade kvar o representerade en del av vår lilla familj. Vi hade en fantastisk kväll med äldsta väninna o massa gamla goa kompisar o med ännu mer gott o massa vin till 3 på natten...o när jag gick in på instagram för att säga god natt... insåg jag till min stora glädje att det även hade blivit en sen kväll på Råå, kolla så vacker Jannices trädgård var på kvällen.
Dagens tips, jobba med belysning vid dina träd o buskar, det förlänger verkligen kvällen!
Att jobba dagen efter alla dessa härliga fester var kanske o inte optimalt...men vi hade en härlig dag på Slättarpsgård med massa nyheter inom både mode, accessoarer o inredning. Massa god mat o strålande sol bjöds det också på både inne o ute!
Med dessa magiskt perfekta körsbärskvistar önskar jag er alla en god morgon o en härlig ny vecka.
Nu dags för PW, bästa starten!
Stor kram Anna
 

2 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Slättarps gård... måste kolla in... : )

Anna Inreder sa...

Gör det, helt underbart ställe!
Kanske vi ses ngn gång där?