söndag 31 maj 2015

MORS DAG!

God morgon söndag!
NI HAR VÄL INTE GLÖMT ER LILLA MAMMA?
Både min o Mats mamma blev firade igår då vi såg på Julias fantastiska föreställning...gud vad jag blev impad av både vår Julia o alla andra underbara dansare, what a feeling!
Ligger nu här o väntar...blir det frukost på sängen?
Vad har ni för planer?
Julia har sista dagen på dansuppvisningen på Lunds statsteater o jag skall jobba o sälja massa fin morsdags presenter på Slättarpsgård.
Jag har önskat mig ett par nya träningsskor, har slitit ut mina favoriter efter alla mil man har gått det senaste året.
Men om jag skall vara ärlig hade det räckt med en god frukost på sängen o extra lång o varm kram från mina hjärtan.
För jag vet att jag är betydelsefull, precis som alla andra mammor!
En annan liten kille som är väldigt betydelsefull för mig är denna goding, Stor grattis kram från B... Anna!
 
Nu hör jag fötter som trippar o så slamras det i köket...ha en bra morsdag o njut av era nära o kära!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: