söndag 24 maj 2015

VILKA INSPIRERANDE DAGAR O LJUVLIGA STUNDER!


God förmiddag denna ljuvliga söndag!
Ville bara kika in lite snabbt denna soliga söndag som jag som vanligt startade på bästa men den lång härlig PW. Min senaste vecka i England har varit toppen. Det är alltid underbart att åka bort o få ny energi o inspiration o även göra ett bra jobb...men det bästa av allt är ändå att komma hem till sin familj o tryggheten.
Dagarna i Henley om Thames var busy o gick alldeles för fort.
Vi hann med det mesta men hade gärna varit där o styrt upp lite till? Min syster har  inte den rätta känslan o det var ju därför jag var där!

Byn är så mysig o engelsk på alla sätt o viss...helt o hållet i min smak.
Massa pittoreska gator med underbara blommor o pubar o fantastiska resturanger, loppis o antikvitetsaffärer o så många andra helt underbara boutiquer.
Lovar att visa er vad som ficka följa med mig hem i ett annat inlägg.

Varje morgon tog jag denna söta flickan till sin privata skola i byn o sedan en härlig PW längs floden. Innan det var dags att jobba njöt vi av mysiga frukostar o härliga stunder i Sarahs söta trädgård, tyvärr var det för kallt enligt mig för ett bad i hottuben?
Förutom att vi tittade organiserade allt med kakel o klinkers o detaljer till badrummen så fixade jag även till hennes matrum o tv rum...som blev så mysigt o verkligen snyggt!

Sedan var vi ute o åt nästan varje kväll, vilket var helt underbart...så mycket god mat jag måste gå av nu de närmsta veckorna!!
Avslutade även på bästa sätt på Gordon Ramsays restaurang på Heathrow.
Ha en fantastisk söndag, så ses vi imorgon igen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: